2014. július 29., kedd

Néha olyan jó eltűnni a világ elől








mert ilyenkor senki sem kér számon, nem akadékoskodik, nem utasítanak, nem szeretnék a segítséged kérni, de nyomban, vagy , akár visszamenőleg hetekre, hónapokra, s meg lehet élni azt, amit egyébként nem: a belső csöndet, ami fegyelemre szoktat, az önelszámoltatás kemény óráit, hogy aztán mégis győztesen kerüljünk ki az önmagunkkal vívott csatákból, mert olyan ajándék jutott a birtokunkba, amelyet azelőtt soha nem értékeltünk, az önmagunkba vetett hit győzedelmeskedett az összes bánatunkon, s ezért ismét szabadon szárnyalhatunk.

(Én)

6 megjegyzés:

  1. Mígnem "ránk találnak jó barátok, rosszak.."

    VálaszTörlés
  2. Mint ahogyan MINDANNYIUNK layos-a mondá itt felettem...: Bizony RÁD TALÁLTAM ÉN IS !! Remélem a "jó barátok" közé tartozom!
    Ilyen zöld szemekkel pislogó fekete cicát én is kérek szépen! SEGICCCSSETEK: Judit, Sári-druszám, és Lajosunk!
    Különben ami a szlogenedet illeti...NE TŰNJ EL léci...legalább előlünk ne !!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szólítottál, kis gazdám...? :-)

      Törlés